torsdag 26 mars 2015

Djuriskt på tapeten...

Har länge varit väldigt svag för orm-mönster o fjädrar, fråga mig inte varför...allt från väskor till askar och tavlor har alltid tilltalat mig till min andra hälfts stora förtret..;) Har vridit o vänt på tapeter från Designers Guild (Nabucco) utan att komma till skott, kanske färgtonen eller sambons fel, haha!

Så gissa om jag blev alldeles lyrisk när nya tapetkartorna Fashion och Amazilia från Midbec dök upp! Här fanns både massa djurmönster OCH fjädrar. Var ju genast tvungen att göra en snygg miljö i butiken....

Djurmönster kan lätt bli lite för mycket i min smak, så här har jag använt ljusa färger tillsammans med svart och grönt för en vilsam men annorlunda stil. Prova du också!

(Bild fr Midbec)
(Bild fr Midbec)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar