måndag 10 mars 2014

Hejhej vår!


Nu är jag tillbaka efter min mammaledighet och oj vad det kliar i inrednings-fingrarna....!!! Jag har i flera dagar sprungit runt i butiken som en äggsjuk höna o bläddrat bland fina tapeter, färger o annat vårnytt:)

Mitt inredningsintresse har tyvärr fått kliva tillbaka REJÄLT när man varit hemma med lillen...inte mycket tid eller ork över till mer än det nöden kräver..;)

Nu har man ju så många små projekt man skulle vilja pyssla med så man vet inte riktigt vart man ska börja! Det är dessvärre så att det inte går att grotta ner sig dag som natt längre bara för att man fått för sig att köket ska få nytt kakel från en dag till en annan eller slita ut hela badrummet o kissa i en hink några dar (vilket vi förvisso gör nu..hihi..)

Håll utkik efter nya inlägg här med inspiration, tips och idéer från mig och vår butik! Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar